Poetic


Când lucram pentru revista „Unica”, dintr-un text de 12.000 de semne, tăiam 10.000 şi din restul scoteam un articol. Mai tăiam eu 200, mai tăia tehnoredactorul 300 şi îl puneam în pagină. Pentru că, am învăţat eu pe atunci de la redactora-şefă care era de vârsta mea, omul nu mai citeşte, nu mai are chef, timp etc. Dar de uitat la poze sigur se uită. Dramatic, mi se părea atunci. Uite că n-am ajuns nici noi departe, cu blogurile noastre de mari scriitori. Cine se bagă să citească „Ulise”, promit că-i dau o cafea, şi o apă plată, şi îl duc şi cu barca pe Dunăre. Sau pe Dâmboviţa, dacă sunt la Bucureşti. Şi mai vedem. Vorbesc foarte serios.

În Kladovo, de unde mi-am cumpărat orez sârbesc şi un deodorant (activni parfimisani deo sprej), pe nume „Poetic”, care a costat 110,33 dinari, adică vreun euro si un pic, şi de unde m-am uitat pe malul celălalt al Dunării, adică de unde am plecat, din Turnu Severin.

Dinspre „Taverna Sârbului”, dar în spaţiu autohton, o cârciumă unde ne-am lăsat toţi banii pe care i-am economisit la sârbi.

Pe culmile nepăsării, printre capre, vaci şi o căţeluşă, Rita, care a mâncat caşcaval pane luat la pachet de la „Taverna Sârbului”. Foarte delicată, nici n-a râgâit. N-ai fi zis că se ocupă cu turmele de vaci şi oi.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Poetic

  1. Diana zice:

    observ că ţi-a crescut straşnic părul:D

  2. ioanabogdan zice:

    Da, a plouat mult.

  3. Dorian zice:

    Chiar ma gandeam sa te intreb ce cauti tu la Turnu Severin, nu acum, sub alt articol, dar m-am dumirit cand l-am vazut pe Sorin in poza. E clar, lucrezi la romanul tau

  4. ioanabogdan zice:

    Da, lucrez frenetic. Atmosfera e limpede intelectuala ma bucur ca reiese din poze.

Lasă un răspuns

