Cu Delaskela, la Tg Jiu


Eu azi sunt la concurenţă cu Delaskela, care a pus pe blogul lui doldora de vizionări tot felul de chestii interesante despre ce am făcut noi la Tg Jiu. Cronici, poze. La dreapta, la stânga, sus, jos. Frumos, cu linkuri şi poze, numai el ştie cum face. Îşi mai alocă timp să răspundă şi la comentarii. Dimineaţă i-am furat stickul cu pozele.

– Ce cauţi, Bogdan, la ora asta aşa matinală prin grădină?

– Nişte trandafiri, am răspuns şi eu la plesneală.

– Trandafiri la şase dimineaţa?

Cu Delaskela nu te pui, nu poţi să-l duci. Până la urmă am alergat cu stickul în cameră şi am descărcat pozele. M-a surprins când se descărca ultima fotografie.

– Nici urmă de trandafiri pe-aici, dar stickul văd că e la tine.

Ce să mai zică, a făcut calculatorul dang şi gata, pozele erau ale mele. Aşa că i-am întins stickul.

– Pe mine să nu mă faci hoaţă, uite stickul înapoi.

Pozele sunt astea:

Înainte de dubla lansare de la Librăria Mihai Eminescu din Tg Jiu, alături de redactorul-şef al postului Tele3 din Tg Jiu, Mihaela Pitpalacă

Îi mulţumesc Dorinei Cioplea pentru cronica din „Gorjeanul”.

Cu  scriitorul Andrei Novac, în faţa Mănăstirii Tismana

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Cu Delaskela, la Tg Jiu

  1. iarina zice:

    Sunt pozele de la lansarea volumului „..inainte si dupa Cladiu”? Mi-a facut placere sa te cunosc atunci..Iar dupa ce am citit poemele,mi-am dat seama a fost o onoare sa te cunosc. Ma pun pe picioare poemele tale, ma aduna si ma regasc acolo. Azi vreau sa le citesc,dar le am in Bucuresti,la cealalata fost casa…Probabil de asta iti scriu acum.

  2. ioanabogdan zice:

    Iarina, da, sunt pozele de la lansarea din Tg Jiu. Pot sa-ti trimit volumul in pdf daca te ajuta. Sau prin posta?

Lasă un răspuns

