Decebal


Aşa că ne-am mutat la Pensiunea Decebal, construită cu fonduri europene am impresia. Ei, şi vineri, fondurile astea europene au venit cu nişte bmw-uri de era să picăm pe spate. Le-au parcat în faţa panoramei noastre cu munţi şi văi. Luceau în soare de-ţi luau ochii. Drept care doamna de la recepţie ne-a rugat respectuos să ne facem bagajele să plecăm. Dacă veniseră fondurile europene ce să-i faci.

– Şi domnii de la camera x se mută, şi domnii de la camera y pleacă, s-a scuzat recepţionera vrând să arate că nu suntem singurii suferinzi de pe lume.

– Aaaa, am făcut noi uşuraţi, deci şi capra vecinului…

Ce noroc că făcusem o tonă de poze pentru Dodu. A şi zis D. „Să facem un folder pentru Dodu de la Decebal„. În poze nu aflasem încă de fondurile europene. Mi-am amintit, brusc, nu ştiu cum, era o cârciumă prin Poiana Braşov, toată lumea o ştie, nu se poate altfel. Cred că şi acum există. Poate cea mai scumpă din Poiană. Şura dacilor îi spune. Nu se poate să nu fi trecut fondurile europene şi pe-acolo în vara asta.

Deci am avut şi piscină

Asta îmi place pentru că ilustrează starea mea de spirit vizavi de fondurile europene

Asta-mi place pur şi simplu

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Decebal

  1. Dorian zice:

    Mie mi se pare ca un folder special pentru mine burdusit cu poze e tot ce mi-am dorit. Sa va urmaresc de la distanta prin pensiunea lui Decebal si Dunarea la cazne. Pe Delaskela prinzand pui de crapi si purtand palarie noua, iar tu plimbandu-ti rochitele si salurile pe drumuri de tara. Seamana cu o luna de miere, dar poate spun prostii.

  2. Melciisedec zice:

    Deci chestia cu romanii care vroiau să se înfrunte din frumuseţile şi bogăţiile dacilor, pe lângâ faptul că erau nişte obsedaţi geopolitic, nu-i pură protrocronie.
    Atunci chiar că-ţi vine să te-mbrobodeşti la modul musulman sau traco-get şi să rogi frumos şi „Bade, pălărie nouă!”, numai aşa, ca să vadă şi ei că există versiuni ale lumii la care nu vor avea acces din nici un BMW de pe pământ!

  3. Lil zice:

    Deci aşa rămâne!
    Frumoase ilustraţii, uitasem.

Lasă un răspuns

